خورشید تو بود که مرا از قعر فطرت بیرون آورد...ای والشمس والضحی ها
نور مهتاب تو از من مرا پاک کرد...والقمر اذا تلها
و الیل اذا یغشی ها...آری که اگر شب تار نبود هرگز جوانه عشق از دل سنگم بیرون نمی زد
سپیده صبح تو مرا از شب تنهایی بیدار کرد...ای والنهار اذا تجلی
جای جای جهان را به دل گشته ام...لیکن به غیر تو هیچ منزلی نبود...
مرغ باغ ملکوتم نی ام از عالم خاک...ما را در سایت مرغ باغ ملکوتم نی ام از عالم خاک دنبال میکنید
برچسب: دوباره از عرفان,دوباره از همان خیابان ها,دوباره از امو باند,دوباره از کامیار,دوباره از مینا بنویسید,دوباره از ترانه دست کشیدم,از نو دوباره رسم کن,استفاده دوباره از وسایل دور ریختنی,استفاده دوباره از وسایل,آهنگ دوباره از عرفان, نویسنده: بازدید: 50